Subject: FW: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi muudatused)
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 15:09:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsiooni poolt koostatud tagasiside Teie 
poolt esitatud eelnõule „RTHS jt seaduste muutmise eelnõu 
(rehabilitatsioonisüsteemi muudatused)“.
Registreerimise kuupäev: 17.04.2026
Registreerimise number: 1.2-2/35-1

Heade soovidega

Liis Koppel

Projektijuht

Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel. 54 500 030

FB leht: Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon | Tallinn | Facebook

Koduleht: www.eswa.ee <http://www.eswa.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 17. aprill 2026 09:28
To: Eesti Töötukassa <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>; 
Eesti Patsientide Esindusühing <[email-masked]>; MTÜ Erihoolekandeteenuste 
Pakkujate Liit <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; Eesti 
Taastusarstide Selts <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; 
Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti 
Füsioterapeutide Liit <[email-masked]>; Eesti Eripedagoogide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Logopeedide Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Tervishoiulogopeedide Selts <[email-masked]>; Eesti Endokrinoloogide Seltsi 
<[email-masked]>; Eesti Lastearstide Selts <[email-masked]>; Eesti 
Oftalmoloogide Selts <[email-masked]>; Eesti Pimedate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Vaegkuuljate Liit <[email-masked]>; Tartu 
Ülikool <[email-masked]>; Tallinna Ülikool <[email-masked]>; MTÜ Lastekaitse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Psühholoogide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kliiniliste Psühholoogide Kutseliit <[email-masked]>; Eesti 
Sotsiaaltöö Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Tegevusterapeutide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Kogemusnõustajate Koda <[email-masked]>; 
Eesti Loovteraapiate Ühing <[email-masked]>
Subject: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi 
muudatused)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 11. maiks

Pealkiri: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi 
muudatused)

Registreerimise kuupäev: 17.04.2026

Registreerimise number: 1.2-2/35-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee