Subject: Nõuande küsimine seoses töötaja nõusoleku osas
From: "Tiia Ots" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 14:46:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tahaksin täpsustada nõusoleku tagasivõtmise õiguse ulatust töötaja poolt.
Töötajaid on informeeritud, et nende CV-d (resumeed) võidakse ettevõtte
poolt kasutada hangetes, kui hankija küsib teenust osutavate töötajate
CV-sid, et veenduda nende pädevuses ja/või teha taustauuringut, mis meie
ettevõtte tegutsemisvaldkonnas on täiesti tavapärane. Alusena on viidatud
on GDPR artikkel 6 (1) - b. Küsimus:

*

	Kas töötajal on õigus keelduda, et tema CV-d ei avaldata hankijale
või konkreetsele hankijale või seada piiranguid CV-s olevate andmete
esitamisele (nt ta lubab ainult osaliselt oma töökogemuse infot avaldada),
mis võib viia selleni, et töötajaga ei saa töösuhet jätkata, sest tema
välistamine teenuse osutamise protsessist konkreetse kliendi jaoks ei ole
võimalik?

Lugupidamisega,

   Tiia OTS     DPO, CISO

   Security Advisory      Estonia

   Tel     +372 5422 0555

France      Belgium      Canada      Estonia      Italy      Mexico

Singapore      Spain      UAE      USA

 <http://www.neverhack.com/>
<https://www.linkedin.com/company/neverhack/posts/?feedView=all>

If you receive this e-mail outside your working hours or during your
vacations

you do not have to reply immediately, except in cases of exceptional
urgency