Subject: Re: Vs: Küsimus hambaravinõuetest
From: "Kiira Kolbin" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 09:16:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Leidsin Teie kontakti Eesti Hambaarstide Liidu juhendist 
hambaraviasutustele.

Kirjutan Teile, et täpsustada, kas Terviseametis toimuvad 1.07.24 muudatused 
hambaravinõuetele (Meditsiinilised jäätmed, hügieeninõuded jm 
hambaraviasutuses)?

Kui jah, kas Teil on spetsialisti kes oskaks mulle selle kohta täpsemalt 
rääkida?

Olen tänulik igasuguse info eest.

Head soovides

Kiira Kolbin
Ärikliendihaldur
[email-masked]
Mob: 5186671
Juunika Koolitus OÜ

On Friday, 28. June 2024 at 08:13, TA Info <[email-masked]> wrote:

Tere!

Põhiseaduse <https://www.riigiteataja.ee/akt/115052015002>  § 52 sätestab, 
et riigiasutuste ja kohalike omavalitsuste asjaajamiskeel on eesti keel. 
Keeleseaduse <https://www.riigiteataja.ee/akt/128122022048>  § 10 alusel 
toimub riigiasutuste ja kohaliku omavalitsuse asutuste asjaajamine eesti 
keeles. Sama seaduse § 12 lg 1 ütleb, et kui esitatakse võõrkeelne avaldus 
või muu dokument, on asutusel õigus nõuda dokumendi esitajalt selle tõlget 
eesti keelde.

Ülaltoodu alusel tagastame Teie kaebuse eesti keelde tõlkimiseks.  Teie 
pöördumisele vastatakse seaduses ettenähtud tähtaja jooksul peale tõlke 
saamist. Tõlke mitteesitamisel jäetakse kaebus sisuliselt läbi vaatamata ja 
see jääb vastuseta.

Lugupidamisega

Liivi Zovo

spetsialist

üldosakond

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Saatja: Kiira Kolbin <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 27. juuni 2024 18:52
Adressaat: Meditsiiniseadmed (Medical Devices) <[email-masked]>
Koopia: TA Info <[email-masked]>
Teema: Küsimus hambaravinõuetest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Leidsin Teie kontakte Eesti Hambaarstide Liidu juhendist 
hambaraviasutustele.

Kirjutan teile, et t*psustada, kas Terviseametis toimuvad 1.07.24 muudatused 
hambaravin*uetele (Meditsiinilised j**tmed, h*gieenin*uded jm 
hambaraviasutuses ). Kui jah, siis kas Teil on spetsialist, kes oskaks mulle 
selle kohta t*psemalt r**kida?

Olen t*nulik igasuguse info eest.

Lugupidamisega

Kiira Kolbin