Subject: FW: Hiiu maakond Hiiumaa vald Loja küla Vahi liitumine LC4706
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 12:21:22 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus, tuleb uus dok kokku panna,

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Tiina Reismann <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 2, 2026 12:21 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Kirja paranduse draft

Tere, Gunnar!

Palun tee selline kiri:

Pealkiri: Transpordiameti kooskõlastuskirja 16.06.2026  nr 7.1-2/26/9997-2
kehtetuks tunnistamine ja elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr
12166 maaüksuse piires ja tee kaitsevööndis

Seoses ebatäpsusega projekti numbris (ekslikult „LC470“, õige nr „LC476“)
tunnistan kehtetuks Transpordiameti 16.06.2026  kirjaga nr 7.1-2/26/9997-2
antud projekti kooskõlastuse. Eelnevast tulenevalt lugeda projekti
kooskõlastuseks käesolev kiri.

Siit edasi kopeeri olemasolev kiri õige projekti numbriga LC4706.

Tänades Tiina