Subject: 1-2/45 Oomiste külas asuvate Kivi, Kivimäe, Tiigi ja Kraavi maaüksuse detailplaneeringu algatamine ja lähteseisukohtade kinnitamine, piirinaabrite teavitus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 16:20:50 +0300

Detailplaneeringu algatamisest teavitamine

Kambja Vallavolikogu algatas 18.06.2025 otsusega nr 45 Oomiste külas asuvate 
Kivi, Kivimäe, Tiigi ja Kraavi maaüksuste ja lähiala detailplaneeringu ning 
kinnitas lähteseisukohad.

Planeeringu eesmärk on kaaluda võimalust 100% maatulundusmaa sihtotstarbega 
Kivi, Kivimäe, Kraavi ja Tiigi maaüksuste ümberkruntimist ja ehitusõiguse 
määramist olemasolevale Kivi maaüksusel asuvale hoonele abihoone lisamiseks 
ning ümberkruntimise teel loodavatele kruntidele kahe üksikelamu ja 
abihoonete projekteerimiseks ja ehitamiseks. Planeeringuala suurus on u 4,75 
ha.

Kivi maaüksus on hoonestatud, olemasolev hoonestus säilib.

Kambja valla üldplaneeringu kohaselt, mis kehtib endise Kambja valla 
territooriumil (edaspidi üldplaneering), asub planeeringuala valgel alal, 
millel säilib olemasolev kasutusotstarve ja millele üldplaneeringuga uut 
võimalikku kasutusotstarvet ei kavandata. Maaüksus jääb maakondliku tasandi 
väärtusliku maastiku kooseisu (R5 – Pangodi ümbrus) ning külgneb Pangodi 
maastikukaitsealaga ja piirneb perspektiivse rattateega.

Detailplaneeringu koostamiseks vajalike uuringute vajadus täpsustatakse 
detailplaneeringu koostamisel.

Detailplaneeringuga antakse lahendus ka juurdepääsudele, 
parkimiskorraldusele, tehnovõrkudega varustamisele, haljastuse ja heakorra 
lahendamiseks ning tingimused detailplaneeringu elluviimiseks.

Kavandatav tegevus ei ole üldplaneeringut muutev ning on kooskõlas kehtiva 
valla üldplaneeringuga endise Kambja valla territooriumi osas. 
Detailplaneeringu algatamise dokumentidega on võimalik tutvuda Kambja 
Vallavalitsuse kodulehel www.kambja.ee.

Lugupidamisega

KÄTLIN UMAL-JÄRVESAAR
planeerimisspetsialist
Kambja Vallavalitsus

(+372) 53876433
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

KAMBJA – KINDEL JA KODUNE
www.kambja.ee <http://www.kambja.ee/>
  <http://email.mg.kambja.ee/o/eJxEzjFuwzAMQNHTWFsNkiIlZdAQtB2y9gaURSVuqziwhZ6_KDpk__h45_64bbt-2LcOq5dh_fKWWSgIuZqNBJqzjFEgSQwC7pYTIraWTszCorgsSgWbcfEphiU2t2YCEggk6AkE5uAplYDKobBnCxNDv85f2sunzmau23Ho1V7Wmif_SnNECNzIe1wSUY1Q1SYG_bfOJ6TJv7s9r_e2TQxj1_vx2Pa6arfxNxz5_GzdT6bfAAAA__-OfULo>