Subject: Taotlus_Markse_vangla rahad_rtk.asice
From: Advokaadibüroo Eipre & Partnerid <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 13:01:52 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Edastan pankrotihaldur Terje Eipre avalduse.

Lugupidamisega,

Eva Maria Õunapuu

Jurist

Advokaadibüroo Eipre & Partnerid

_________________________________

Pärnu maantee 328, 11611 Tallinn

Tel: +372 6270 551

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.eipre.ee/> www.eipre.ee

Konfidentsiaalsusteade: Selles e-kirjas sisalduv teave, kaasa arvatud
võimalikud manused, on konfidentsiaalsed ning mõeldud kasutamiseks vaid
e-kirja adressaatidele. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te ei ole e-kirja tegelikuks adressaadiks,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist ilma
selle sisu avaldamata või kopeerimata.

Confidentiality notice: This e-mail message and any attachments are
confidential and intended for the sole use of the intended recipient(s).
Any unauthorized review, use, disclosure or distribution of this
information by a person other than the intended recipient is prohibited
and may be illegal. If you are not the intended recipient, please return
the message to the sender and delete it and any attachments from your
computer without copying it or disclosing its contents to anyone.