Subject: FW: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Aug 2026 08:54:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suur tänu, et kaasasite Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsiooni tagasiside 
andmisse eelnõule „Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 
2024. a määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ 
muutmine“ (registreerimise kuupäev 13.07.2026, registreerimise nr 
1.2-2/65-1).

Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioonil ei ole eelnõule täiendavaid ettepanekuid.

Heade soovidega

ESTA juhatus

Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel. 54 500 030

FB leht: Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon | Tallinn | Facebook

Koduleht: www.eswa.ee <http://www.eswa.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 16. juuli 2026 14:39
To: Vabaühenduste Liit <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Lasterikaste Perede Liit <[email-masked]>; 
Lastekaitse Liit <[email-masked]>; MTÜ Kuldne Liiga 
<[email-masked]>; Eesti Punane Rist <[email-masked]>; Eesti Sotsiaaltöö 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Psüühikahäiretega Inimeste ja Lähedaste 
Huvikaitse Liit <[email-masked]>; Eesti Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsioon 
<[email-masked]>; MTÜ Hasarmängusõltuvuse Nõustamiskeskus <[email-masked]>; 
SA Võrumaa Arenduskeskus <[email-masked]>; SA Viljandi Haigla 
<[email-masked]>; Eesti-Rootsi Vaimse Tervise ja 
Suitsidoloogia Instituut <[email-masked]>; Sihtasutus Lapse Heaolu 
Arengukeskus <[email-masked]>; MTÜ EatB4 <[email-masked]>; MTÜ Roheline 
Vald <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a 
määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ 
muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
teavitus tähtaja pikendamise kohta - uus tähtaeg on 7.08.2026

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a 
määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ 
muutmine

Registreerimise kuupäev: 13.07.2026

Registreerimise number: 1.2-2/65-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee