Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 13:11:53 +0300

Järva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/12865 
aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Pilu küla, Põltsamaa metskond 124 
// Järva maakond, Järva vald, Imavere küla, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee 
// 49 Imavere - Viljandi - Karksi-Nuia tee // 15164 Imavere-Kiigevere tee // 
Aida // Imavere alajaam // Koplipõllu // Koplivahe // Kuusiku // Käksu // 
Lillaka // Paiaristi // Teeristi // Tööstuse // Türi metskond 336 // Valla 
// Järavere küla, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // Hundiaugu // Lauri // 
Lendre tee // Nõmmiku // Saare // Kiigevere küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // Allika // Kadaka // Kangro // Keskküla // 
Kuusiku // Lassi // Otsa tee // Peetri // Põllu // Tuulevälja // Uue-Lassi 
// Võrevere tee // Võrevere küla, Türi metskond 66 (110kV õhuliin Imavere - 
Põltsamaa L132C) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajab kooskõlastamist pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27941267>  (menetlus nr: 
550681), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (BELA TAIM) poole.