Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 16:35:58 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2611002/04130 aadressile Ida-Viru 
maakond, Narva-Jõesuu linn, Vaivara küla, Raudtee tn 1 // 7 // Vaivara 
raudteejaam (Raudteesild Tapa-Narva КМ 288,885) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Ametile (TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus 
nr 2611002/04130 Ida-Viru maakonnas, Narva-Jõesuu linnas, Vaivara külas, 
Vaivara raudteejaama kinnistul asuva raudteesilla ümberehitamiseks. 
Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 p-le 2 edastab TTJA 
projekteerimistingimuste eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27849208>  (menetlus nr: 
547704), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 22.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.