Subject: RE: 23-75-27. Narva mnt 115 elektrivarustus
From: "Andrus Kevvai" <[email-masked]>
To: "Irina Gering" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 09:54:21 +0200

Tere!

Projektlahenduse kooskõlastuse on andnud Maa- ja Ruumiamet. RMK-l puudub
Maa- Ja Ruumiameti hallatval maal selleks voli puudub.

Küll aga tuleb tööde teostajal võsa ja puude raie teemal pöörduda 2 kuud
enne töödega alustamist RMK Kirde regiooni poole ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ) raieks vajaliku dokumentatsiooni
vormistamiseks ja puidu käitlemise korraldamiseks.

Lugupidamisega

Andrus Kevvai

RMK Kirde regioon

Metsaülem

Tel 5066931

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

From: Irina Gering <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 8, 2025 10:06 AM
To: RMK <[email-masked]>
Subject: 23-75-27. Narva mnt 115 elektrivarustus

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Narva mnt 115 elektrivarustuse projekteerimisega
Elektrilevi tellimusel.

Palun kooskõlastada elektrivarususe lahendus, sest kinnistu Mäe tn 6
kuulub Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumile ning selle volitatud
asutus Maa-ja Ruumiamet on oma kooskõlasuses lisanud järgmist: Juhime
tähelepanu, et metsaseaduse § 43 lõike 2 kohaselt majandab Majandus- ja

Kommunikatsiooniministeeriumi valitsetavat metsa Riigimetsa Majandamise
Keskus (RMK). Tulenevalt eelnevast tuleb projektis ette nähtud võsaraie ja
puitmaterjali käitlemine kooskõlastada RMK-ga (vt. Maa-ja Ruumiameti
kooskõlastus).

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee