Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 14:51:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 30/06/2025 - 14:47

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Kihnu Vallavalitsus, 75003967

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Kooli/1, Linaküla, Kihnu vald, 88003, Pärnumaa. Tel: 4469910, e-post: 
[email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Kontaktisik: Aive Sepp, tel: 5133193, e-post: [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Kihnu tervisekeskus, Linaküla, Kihnu vald, 88003, Pärnumaa

Planeeritud kohtade arv
9

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-30

Taotluse esitaja nimi
Aive Sepp, sotsiaalametnik

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Plaan.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1304/Plaan.pdf> 
(159.79 KB)

Joogivee analüüs

Joogivee analüüs.png 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1304/Joogivee%20anal%C3%BC%C3%BCs.png> 
(1.43 MB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

2_2125_Kihnu Tervisekeskus_tk-sv_AU_JM.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1304/2_2125_Kihnu%20Tervisekeskus_tk-sv_AU_JM.pdf> 
(555.63 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Ventilatsioon.png 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1304/Ventilatsioon.png> 
(1.57 MB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

2-2124 Kihnu Tervisekeskus tehnoseadmete müra_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1304/2-2124%20Kihnu%20Tervisekeskus%20tehnoseadmete%20m%C3%BCra_0.pdf> 
(833.94 KB)