Subject: FW: VV määruse ja seotud määruste muutmise eelnõude kooskõlastamine
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 08:56:21 +0300

From: Katrina Koha <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 21, 2026 8:35 AM
To: Pille Saar - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Merje Metsoja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: VV määruse ja seotud määruste muutmise eelnõude kooskõlastamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tervisekassa kooskõlastab Vabariigi Valituse määruse „Tervisekassa
tervishoiuteenuste loetelu“ ja sellega seotud ministri määruste muutmise
eelnõud. Muutmisettepanekuid ei ole.

Lugupidamisega

KATRINA KOHA
Jurist
Õigustugi

T: 7447446
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Spektri 6, Tartu
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui
olete saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning
kustutage kiri.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.