Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 17:08:01 +0300

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/17647 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Kalbu küla, Hooldekodu 
(Tuletõrjeveevõtumahutid ja hüdrant) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tuletõrje veevõtukoha rajamine teekaitsevööndis. 
täpsustava info: Varasem ehitusteatise 2611201/14165 221509692 10.06.2026 
menetluses tekkis EHR tehniline tõrge, mille tõttu polnud võimalik 
kooskõlastada TRAMiga, Käesolev teatis menetlus on loodud kooskõlastamise 
korraldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27934428>  (menetlus nr: 
558310), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.