Subject: FW: 2025-K047 | Soodevahe LS, kiri 15(1) - Veoteede kooskõlastamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Oct 2025 12:18:59 +0300

From: Harju5 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 23, 2025 11:47 AM
To: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Kristina Kaiva' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Re: 2025-K047 | Soodevahe LS, kiri 15(1) - Veoteede
kooskõlastamine

Tere, Tauri!

Harju 5 TV soovib kooskõlastada veoteid.

*	Valitud karjäärid ja marsruudid on esitatud veoteede kaardil.
<https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1tjze-zTu5YQbGqpu1uTnCJ7MsJdAaLg
&ll=59.378820730972414%2C24.964593701380412&z=12>

Siit kaks küsimust:

*	Kuidas veoteede kooskõlastamine protsess päriselt käib?

*	Kui TV on soov Varivere teed tugevdada, siis selles osas räägib ka
TRAM kaasa?

Tervitused!

Rainer Jõesaar

projektijuht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn

+372 56 678 433

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rbestonia.ee/> www.rbestonia.ee

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 23, 2025 09:36
To: Harju5 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Kristina Kaiva' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: 2025-K047 | Soodevahe LS, kiri 15(1) - Veoteede
kooskõlastamine

Tere!

Kui tellija nõus teen kooskõlastuskirja. Rõhutan  omas kirjas karjääri
veoteede puhtusele ja heakorrale. Varivere tee tugevdamise otsus
(kuluartikli 21) kasutamine vajab eraldi otsust ja tehnoloogilist
kooskõlastamist.

Lugupidamisega

Oleg Lužetski

OÜ Esprii

Tel. 520 7378

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

Saatja: Juri Kožanov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 22. oktoober 2025 18:27
Adressaat: [email-masked]; 'Harju5' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Kärt Lutsberg <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Kirill Zahartšenja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: 2025-K047 | Soodevahe LS, kiri 15(1) - Veoteede kooskõlastamine

Tere

Edastan Soodevahe liiklussõlme (Harju V) ehitusobjekti Töövõtja kirja nr
15(1) - Veoteede kooskõlastamine.

Lugupidamisega,

Juri Kožanov

AS TREF Nord

Projektijuht

tel: 530 62000

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Hoiatus: See e-kiri pärineb RBE välisest allikast. Olge manuste ja linkide
avamisel ettevaatlik!