Subject: Telia Eesti AS vastus Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 12:10:35 +0300

Teie 15.07.2026 nr 8-1/22-124/12369-1

Meie 20.07.2026 nr EC.1-5.1/1050-1

Vastuseks Teie kirjale 8-1/22-124/12369-1. Riigitee 15124 
Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku lõigu rekonstrueerimine. 
2024 on Telia poolt kooskõlastatud antud tee rekonstrueerimise põhiprojekt, 
kooskõlastus nr 38909548, kus Telia poolsed tingimused. Koostada tööprojekt. 
Projekti järgmises etapis peab töövõtja tellima sideuuringud, teostama 
sidekaablite ümberlülitusprojekti ja kooskõlastama selle täiendavalt 
võrguvaldajaga. Projektis nähakse ette Telia olevate sideehitiste 
väljakannet ka paljudele erakinnistutele väljaspool Transpordiameti 
kinnistuid. Tööprojekti koosseisus peavad olema Teliale esitatud maakasutuse 
kokkulepped (maaomanike nõusolekud maakasutuse seadustamiseks) või 
lahendatud piirnevatest kinnistutest teemaa ära lõiked. Telia väljastab loa 
kaablite ümberlülitamiseks pärast maakasutusõiguse dokumentide esitamist 
Telia infosüsteemis https://geopank.elion.ee/. Enne Telia sideehitise 
ümberehitamist peab ümberpaigaldusest huvitatud isik sõlmima Teliaga 
sideehitise  ümberehitamise lepingu (kolmepoolse kokkuleppe), mille 
osapoolteks on ümberpaigaldusest huvitatud isik, tööde teostaja ja Telia. 
Lepingu sõlmimiseks võtta ühendust Telia volitatud esindajaga: 
https://www.telia.ee/ partnerile/ehitajale-arendajale/sideehitiste hooldus/.

Lugupidamisega

Tõnu Viibur

võrgu juhtivinsener

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 15, 2026 11:44 AM
To: Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; Osaühing Pandivere Vesi 
<[email-masked]>; SW ENERGIA OÜ <[email-masked]>; Telia 
dokumendihaldus <[email-masked]>; AS Gaasivõrk <[email-masked]>; 
Enefit Industry AS <[email-masked]>; MTÜ Põhja-Eesti 
Ühistranspordikeskus <[email-masked]>
Subject: Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku 
lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku 
lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 15.07.2026

Registreerimise number: 8-1/22-124/12369-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .