Subject: Rajatised avalikult kasutatava tee kaitsevööndisse
From: "Grete Kendaru" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 11:26:01 +0300

Tere

Oleme planeerimas Vinni vallas avalikke jäätmemaju ning kavatseme küsida
rahastust KIK-st jäätmemajade soetamiseks ja rajamiseks. Jäätmemajad on
planeeritud üle valla nii, et igal kogukonnal oleks võimalikult lähedal
sorteeritud jäätmete üleandmiseks majake. Oleme valinud välja
munitsipaalmaad, kuhu teoreetiliselt oleks võimalik majakesed rajada, kuid
osad jäävad avalikelt kasutatava teede kaitsevööndisse. Sooviksin
informatsiooni, et millisel kujul peaksime Transpordiametile projekti
kooskõlastamiseks saatma? Majakesed ei ole ehitusloakohustuslikud, st
mõõtmed esialgse plaani järgi 3x3 m.

Lisan juurde ka Arcgis kihi, kuhu hetkel on majakesed planeeritud, mis
vajavad Transpordiameti kooskõlastust. Kui te kihti ei näe, andke teada,
esitan andmed teile muul kujul.

Igaks juhuks lisan, et mõõtmed + asukoht võivad mingil määral muutuda,
hetkel ei ole projekt 100% koos, kuid sooviksime infot, et kas
Transpordiamet üldse lubaks sellised rajatised kaitsevööndisse? Või
millised oleksid Transpordiameti poolsed tingimused antud rajatiste
kooskõlastamiseks?

Lugupidamisega

  Grete Alexandra Kendaru

  keskkonna- ja kommunaalnõunik

  Vinni Vallavalitsus

  Telefon: +372 53459391

  E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  Veeb:  <http://www.vinnivald.ee/> www.vinnivald.ee