Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 12:29:58 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/05277 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Metsanurme küla, Ilmarise tee 48, Harju 
maakond, Saku vald, Metsanurme küla, Ilmarise tee 48 (Üksikelamu, Piirdeaed) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 punkti 1 alusel 
edastame Teile ehitusloa eelnõu arvamuse avaldamiseks. Projektiga 
kavandatakse ka olemasoleva aiamaja ja abihoonete lammutamist, mille osas ei 
ole menetluse hulka esitatud lube/teatiseid. Seega palume viidata, kas 
juhul, kui menetluse hulka esitatakse aiamaja ja abihoone lammutamiseks/luba 
teatis, tuleb eelnõu Transpordiametiga uuesti kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27850222>  (menetlus nr: 
548333), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (VIKTORIA JÜRGENSON) poole.