Subject: RE: 241101_EER24XXUAS_18-20.NOV_KL_SOUNDOFFREEDOM
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 18:44:35 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, November 4, 2024 6:30 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: 241101_EER24XXUAS_18-20.NOV_KL_SOUNDOFFREEDOM

Tere

Palume kooskõlastust EER2458UAS NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 4, 2024 3:40 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 241101_EER24XXUAS_18-20.NOV_KL_SOUNDOFFREEDOM

Tere

Ala tunnus on EER2458UAS.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 4, 2024 11:26 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eve Härm
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: 241101_EER24XXUAS_18-20.NOV_KL_SOUNDOFFREEDOM

Tere

Palume tunnust.

Eemaldasime alade kattuvuse järgneva NOTAMiga:

A)EETT B)2411180700 C)2411201500

D)DAILY 0700-1500

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER24XXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 590339N 0252427E - 590807N 0254353E - 585841N 0255856E -
585607N 0255246E - 585739N 0254657E - 585715N 0254012E – 585527N 0253544E
- 590339N 0252427E. EXCLUDING TEMPO SEGREGATED AREA EETSA21 NURMSI.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5392
4783

F)SFC G) 2500FT AMSL

Kuvatõmmis alast on lisatud kirjale.

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 1, 2024 11:57 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; KV Jagatud ÕV Airspace
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 241101_EER24XXUAS_18-20.NOV_KL_SOUNDOFFREEDOM

Tere

EETSA21-s toimub samaaegselt sama tegevuse raames ka mehitatud
lennutegevus. (NOTAM on hetkel meie poolt veel muutmisel.)

Kas see muudab alade iseloomu erinevaks ning saaksime luua geograafiliselt
kattuvad alad?

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, November 1, 2024 11:28 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Eve Härm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 241101_EER24XXUAS_18-20.NOV_KL_SOUNDOFFREEDOM

Tere

Sellisel kujul ei ole võimalik kehtestada piiranguala, kuna ajutine
piiranguala katab TSA21. TSA21 on ajutiselt eraldatud ala, kus toimub ka
mehitamata õhusõidukite lennutegevus. Ühe ja sama piirangu iseloomuga alad
ei saa omavahel kattuda.

Palun muutke ajutise ala kuju, et see ei kattuks TSA21-ga.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, November 1, 2024 10:40 AM
To: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eve Härm <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 241101_EER24XXUAS_18-20.NOV_KL_SOUNDOFFREEDOM

Tere

Palume tunnust ajutisele droonialale.

Manusena lisatud kaart soovitud alaga. Loodava ajutise ala kattuvus
EETSA21-ga on taotluslik.

A)EETT B)2411180900 C)2411201500

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER24XXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 590339N 0252427E - 590807N 0254353E - 585841N 0255856E -
585543N 0255147E - 585244N 0255730E - 584749N 0254614E - 590339N 0252427E

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5392
4783

F)SFC G) 2500FT AMSL

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.