Subject: Re: Sideprojekti kooskõlastustaotlus - Ida-Viru maakond, Lüganuse vald
From: "Mari Kuusik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 15:11:12 +0300

Tere

Transpordiamet väljastas projektile kooskõlastuse  nr 7.1-2/26/8425-2
21.05.2026.

Projektile lisandus aga ka Telia vaskkaabli ümbertõstmine ja olemasoleva
ELASA multitoru kaitsmine (vajaduspõhiselt).

Manuses leitavad projekti materjalid, ELASA ja TELIA poolne kooskõlastus
lahendusele.

Lugupidamisega

Mari Kuusik

projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

  _____

From: Mari Kuusik
Sent: Thursday, May 14, 2026 10:48
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Sideprojekti kooskõlastustaotlus - Ida-Viru maakond, Lüganuse
vald

Tere

Vastavalt AS Trev-2 Grupp tellimusel koostab AS Connecto Eesti tööprojekti
nr. 2605001 "Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, riigitee 34 Kiviõli - Varja
km 4.9-5,1 ELASA sidetrassi ümbertõstmine".

Manuses  projekti materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust  projektile.

Lugupidamisega

Mari Kuusik

projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee