Subject: Kaubandus-Tööstuskoja ja Raamatupidajate Kogu ettepanek tõsta raamatupidamise aastaaruande kohustusliku auditi ja ülevaatuse piirmäärasid
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: Jürgen Ligi, "RAM Info", <[email-masked]>, "MKM info" <[email-masked]>, "Liisa-Ly Pakosta", "Justiitsministeerium"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "[email-masked]"
Date: Fri, 20 Sep 2024 13:54:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud ministrid!

Kaubandus-Tööstuskoda ja Raamatupidajate Kogu on varasemalt teinud 
Rahandusministeeriumile ettepaneku tõsta auditi ja ülevaatuse piirmärasid, 
et vähendada ettevõtjate töökoormust ja kulusid. Piirmäärade tõstmist toetas 
ka Audiitorkogu. Rahandusministeerium lisas auditi ja ülevaatuse piirmäärade 
tõstmise ettepaneku raamatupidamise seaduse ja teiste seaduste muutmise 
seaduse eelnõusse , mille Rahandusministeerium esitas 11. juulil 2024 
Vabariigi Valitsusele. Viidatud eelnõu kohaselt tõstetakse auditi ja 
ülevaatuse piirmäärasid müügitulu ja varade osas peamiselt 25%. 
Kaubandus-Tööstuskoda ja Raamatupidajate Kogu teevad käesoleva pöördumisega 
ettepaneku tõsta piirmäärasid oluliselt suuremas ulatuses, minimaalselt 50%. 
Ettepaneku ja selle põhjendustega saate lähemalt tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/> 
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda> 
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/> 
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>