Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 13:02:01 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/26678 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, 
Jaama tn 41b, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, Jaama tn 
41b, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, Jaama tn 41b 
(Üksikelamu, piirdeaed, Heitveemahuti) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktist 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27933624>  (menetlus nr: 
549060), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.