Subject: Arvamuse andmine töövaidluse lahendamise seaduse muutmise seaduse eelnõule
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: Liis Tõnismaa - MKM <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 14:30:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Meie
06.05.2026 nr 1.1-7/694-1

Tere

Tööinspektsioon edastab arvamuse andmise töövaidluse lahendamise seaduse
muutmise seaduse eelnõule.

Lugupidamisega

Tiina Laaniste
dokumendihalduse spetsialist
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
626 9400

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud
kasutamiseks ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on
konfidentsiaalne või muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates
sisalduva informatsiooni igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis
palume teil võtta ühendust selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik
koopiad ja manused.