Subject: FW: Ridaküla seltsimaja pargi silla projekt
From: "Nele Aart" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 14:47:01 +0300

Tere,

Edastan taotluse, mis minu e-mailile saadeti

Nele Aart

Ennetusbüroo

ennetuspartner

+372 5486 0863

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

|

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

On Mon, May 25, 2026 at 2:37 PM Ridaküla Seltsimaja 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

kirjutame Ridaküla seltsimajast, meie pargi keskel on tiik, üle mille viib 3 
silda. Üks (kõige vanem sild) on tänaseks kahjuks muutunud ohtlikuks ja 
soovime silla asendada uuega.
Projekti taotlus on lisatud manusesse koos olukorda kirjeldavate piltidega.

Kõike head,

Airi Raus
56325110
MTÜ Tiigisaare / Ridaküla seltsimaja
https://www.facebook.com/RidakulaSeltsimaja