Subject: elektriprojekti IP6945 " Laane RDTJ AJ fiider F1 nõuetekohasuse tagamine. Kõrkküla, Kambja vald, Tartu maakond / Logina küla, Põlva vald, Põlva maakond." kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 15:49:46 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Edastame teile kooskõlastamiseks elektriprojekti IP6945  " Laane RDTJ AJ
fiider F1 nõuetekohasuse tagamine. Kõrkküla, Kambja vald, Tartu maakond /
Logina küla, Põlva vald, Põlva maakond."

Projekteeritud on olemasoleva 0,4 kV õhuliini ümberehitus (mastide
asendamine ja ümberehitus, mastalajaama ehitus) 18141 Kosova-Vooreküla tee
kaitsevööndis ja ristumisel teega.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.