Subject: N26579: NOTAM A1065/25 väljastatud (ID:26579)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 10:10:35 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26579 alusel, mis saabus meile 24-03-2025 
07:49, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A1065/25
(A1065/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/006/5805N02442E002 A)EETT 
B)2504010700 C)2504031100 D)01 03 0700-1100 E)TEMPO RESTRICTED AREA 
EER2570UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 1KM RADIUS 
CENTRED ON 580506N 0244205E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE 
OBTAINED FROM TEL +372 5249574. F)SFC G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.