Subject: FW: infokorje 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 14:42:19 +0300

From: Tiit Oidjärv - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 11:56 AM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: FW: infokorje 03.04.2025 nr 13-5/1465-1

From: Ester Hommik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 25, 2025 11:34 AM
To: Tiit Oidjärv - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Ellen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: infokorje 03.04.2025 nr 13-5/1465-1

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

vastuseks infokorjele

1. Kas olete enda kohalikus omavalitsuses nn brownfield alade kaardistamise 
või analüüsiga tegelenud? Kui jah, palume jagada vastavat teavet, koondatud 
andmeid ning kasutatud metoodika infot MKMiga.

Üldplaneeringu koostamise käigus kaardistati kõik tootmisalad.

2. Kas sarnaseid ettevõtlusalade kaardistusi ja/või turundusportaale on 
koostatud ka teie omavalitsuses (ka koostöös muude omavalitsustega)? Palun 
jagage vastavat infot ja materjale ka MKMiga.

Uue alana on välja arendamisel Taberlaane Maratinurga tööstusala.

3. Juhul, kui teie omavalitsuses on koostamisel uus üldplaneering, palume 
teil MKMile saata need koostatava üldplaneeringu digitaalsed joonisekihid, 
millel on kujutatud ettevõtluse arendamiseks kavandatud alad (so alad, mis 
on kavandatud tööstus-, tootmis- või muu ettevõtlusega seotud ehitistele).

Ei ole koostamisel

--