Subject: FW: Projekteerimistingimuste taotlus ristmiku ümberehitamiseks, Püssi tuulepark
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 11:00:40 +0300

Tere,

Palun registreerida pöördumine.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Valdur Viiklepp <[email-masked]>
Sent: Friday, May 29, 2026 10:20 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: Erki Potisepp <[email-masked]>
Subject: Re: Projekteerimistingimuste taotlus ristmiku ümberehitamiseks,
Püssi tuulepark

Tere,

Tee projekteerija sõnul tuleb olemasoleva ristmiku kandevõimet suurendada.

Sellega seoses palun väljastage tehnilised tingimused.

Kuna meie tuulepargi ala suurenes RMK riigimaade võrra, siis lisaks palume
väljastada ka sellele ristmikule tehnilised tingimused.

Lugupidamisega,

Valdur Viiklepp

Ehitusjuht/Construction Manager

+372 5615 2225

 <http://www.evecon.ee/> www.evecon.ee | LinkedIn
<https://www.linkedin.com/in/valdur-viiklepp-033533260/>

  _____

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 22, 2026 10:40
To: Valdur Viiklepp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekteerimistingimuste taotlus ristmiku ümberehitamiseks,
Püssi tuulepark

Tere,

Tegemist on ajutise ehk ehitusaegse lahendusega, mis tuleb hiljem
likvideerida.

Sellistel puhkudel me ei väljasta projekteerimise nõudeid.

Palume Teil leida siinkohal teede projekteerija, kes on valmis koostama
Teile nii öelda laiendatud eskiisprojekti.

Selle eskiisprojektiga on vajalik meie vaates lahendada järgmised teemad:

*	Asendiplaaniline lahendus
*	katendi lahendus
*	Tekstiline osa ehk tehniline kirjeldus tehtavatest töödest
*	Ajutine liikluskorraldus

Antud lahenduse alusel me sõlmime ajutise ristumiskoha ehitamise lepingu.
Leping saab olema tähtajaline.

Lepingu lõppedes peab ajutine laiendus olema likvideeritud ja taastatud
algne olukord.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Valdur Viiklepp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 8, 2026 3:24 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Erki Potisepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Projekteerimistingimuste taotlus ristmiku ümberehitamiseks, Püssi
tuulepark

Tere

Seoses projekteeritava Püssi tuulepargi juurdepääsuga soovime taotleda
projekteerimis- ja tehnilisi tingimusi riigimaantee nr. 1 Varja külas
asuva mahasõidu ümberehitamiseks, et saaksime transportida tuulikulabasid.
Hetkel ei ole me veel otsustanud, kummalt poolt laia raadiuse soovime
teha. See selgub kevadkuude jooksul projekteerimise käigus.

Ristmiku asukoht:  <https://maps.app.goo.gl/MqASBYHPYwNZ7Eap6>
https://maps.app.goo.gl/MqASBYHPYwNZ7Eap6

Ristmiku skeem:

Lugupidamisega

Valdur Viiklepp

Ehitusjuht/Construction Manager

+372 5615 2225

 <http://www.evecon.ee/> www.evecon.ee |
<https://www.linkedin.com/in/valdur-viiklepp-033533260/> LinkedIn