Subject: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)
From: <[email-masked]>
To: Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>,Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>,Tallinna Tehnikaülikooli õiguse instituut <[email-masked]>,Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus <[email-masked]>, "Eesti Pangaliit" <[email-masked]>, "Eesti Omanike Keskliit" <[email-masked]>, "Eesti Kinnisvarafirmade Liit" <[email-masked]>,Eesti Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked]>, "Notarite Koda" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteeni
Date: Tue, 30 Jun 2026 17:15:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 21.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked]

Pealkiri: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)

Registreerimise kuupäev: 30.06.2026

Registreerimise number: 8-1/5036-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee