Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 12:46:59 +0200

Tere!

Viljandi Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/12904 aadressile Viljandi maakond, Viljandi linn, Raua tn 3
(administratiivhoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lasketiiru rajamise loataotluse ja
ehitusprojekti kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 456647), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Viljandi Linnavalitsus) või menetleja (MARGUS MEO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister