Subject: FW: Taotlus riigitee kaitsevööndisse tehnovõrgu planeerimiseks
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 16:38:25 +0200

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/1228-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kaspar Peebo <[email-masked]>
Sent: Monday, March 10, 2025 3:34 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: Taotlus riigitee kaitsevööndisse tehnovõrgu planeerimiseks

Tere Annika,

Vabandan, et vastus on aega võtnud, aga meie projekteerija koostas
projekti vastavalt Teie poolt esitatud listile. Kuna failide maht on suur,
siis edastan failid OneDrive lingi kaudu:
<https://kaamosgroup-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kaspar_peebo_kaamos_
ee/ElK_psNvZp5Okdw0RU9FEqUBhRuDhREWSOku4akbjwkIsg?e=Ih7otZ>  Kajamaa
PV_Transpordiamet

Kui on mingeid küsimusi või vajalik täiendav selgitus, võtke kohe meiega
ühendust.

Jään tagasisidet ootama,

Kaspar Peebo

Projektijuht

+372 530 28710

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 30. jaanuar 2025 16:17
To: Kaspar Peebo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Taotlus riigitee kaitsevööndisse tehnovõrgu planeerimiseks

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Learn why this is important
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere!

1.        Palun edastage asendiplaani joonis .dwg formaadis.

2.        Märkige asendiplaani joonisele riigiteel kulgemise aadressid
(riigitee nr ja km).

3.        Asendiplaanile palun märkida ka tehnovõrgu paigaldamise sügavus
ja paigaldamise meetod.

*        Kinnisel meetodil paigaldamisel näidata ära puurimise stardi-ja
lõpukaevikud ning nende kaugus riigitee kattest, mulde nõlvast, truubist
vm teele iseloomulikust kohast.

*        Lahtisel meetodil paigaldamisel näidata ära teemaal kulgemisel
avatud kaeviku piirid ning nende kaugus riigitee kattest, mulde nõlvast,
truubist vm teele iseloomulikust kohast.

4.        Ristumisel kraaviga / truubiga tagada tehnovõrgu minimaalne
paigaldamise sügavus 1 m kraavi / truubi põhjast. Lisada asendiplaanile
vastav viide.

5.        Tehnovõrgu rajamisel arvestada Transpordiameti juhendis
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/noude
d_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel (2018) Tabelis 1 toodud kauguste ja
sügavustega.

6.        Edastage projekti seletuskiri.

7.        Edastage isikliku kasutusõiguse plaanid, mis on vormistatud
vastaval Transpordiameti
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-01/Isikl
iku%20kasutus%C3%B5iguse%20seadmise%20plaan%20%28n%C3%A4idis%29.pdf>
isikliku kasutusõiguse seadmise plaani näidislahendusele.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kaspar Peebo <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, January 21, 2025 3:26 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Taotlus riigitee kaitsevööndisse tehnovõrgu planeerimiseks

Tere,

Edastan Teile KC Energy OÜ taotluse riigitee kaitsevööndisse 33 kV
maakaabelliini planeerimiseks. Antud maakaabelliin on vajalik
päikeseelektrijaama rajamiseks Kajamaa külla Saku vallas.

Oleme valmis koos projekteerijaga tulema ühise laua taha tutvustamaks
trassi ning vajadusel leidma alternatiive.

Taotuse digikonteineris on maakaabeltrassi asendiplaan.

Jääme tagasisidet ootama.

Lugupidamisega,

Kaspar Peebo

Projektijuht

+372 530 28710

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.