Subject: Re: Pärtli kinnistu piirkondliku peampumpla ja survetorustiku projekt.
From: Raido Mugamäe <[email-masked]>
To: Laur Kõiv <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 15:05:29 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks täiendatud VKV projekti ( ehitusloa menetluse nr. 
418786).
Projektile on lisatud ristmevälja joonis, IKÕ joonised, täiendatud 
seletuskirja.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe
Merindorf OÜ

Kontakt Laur Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 19. juuli 2024 
kell 14:41:

Tere

Oleme asendiplaani üle vaadanud ning paiknemise osas lahendus sobib.

Palume kooskõlastamiseks esitada Transpordiameti juhendile: „Nõuded 
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ vastav komplektne 
allkirjastatud projekt, kas minu e-mailile või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Raido Mugamäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 17, 2024 4:23 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Pärtli kinnistu piirkondliku peampumpla ja survetorustiku 
projekt.

Tere,

Korrigeerisime oma lahendust vastavalt teiepoolsele ettepanekule.

Manuses pdf-i joonis koos dwg-ga.

Paluks see lahendus esimesel võimalusel üle vaadata.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

Kontakt Laur Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 16. juuli 2024 
kell 16:29:

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast, kuna olin vahepeal puhkusel.

Oleme materjalid üle vaadanud ning esitame enda poolsed tähelepanekud.

*	Juhime tähelepanu, et esitatud lahendus ei vasta Transpordiameti 
juhendile: „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“. 
Kaevikute paiknemine, kaugused, hülsstoru pikkus jne.

*	Palume ka antud lõigus arvestada Juuliku-Tabasalu ühendustee eelprojektiga 
(AS Teede Tehnokeskus, Töö nr 107/05). Kuna antud lõik on hetkel juba 
süvendis ning 2+2 maantee rajamisel antud süvend laieneb, samuti lisanduvad 
külgedele ka kraavid, seega tuleb antud asjaoluga arvestada 
(sügavus+hülsstoru pikkus).

*	Palume antud lõigus riigitee maaüksusele kergliiklusteele 
kaevikuid/tehnovõrke mitte planeerida. Kaevikud planeerida eemale, et 
saavutada puurimisel piisav sügavus arvestades perspektiivset 2+2 
maanteed/kraave. Samuti palume teostada antud lõigus riigitee maaüksusel 
ainult ristumine ning tee maaüksusel kulgemine teostada väljapool teemaad 
(sinine kontuur).

Näide võimalikust lahendusest.

Palume selgitada, kas antud lahenduse osas on tehnovõrgu omanik nõus võtma 
ümbertõstmise kohustuse?

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet