Subject: Infopäring katastriüksuse 30401:003:0228 kohta
From: Tõnu Tanvell <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 09:43:11 +0200

Tere!

Kiili Vallavalitsus on avaldanud soovi rajada katastriüksusele 
30401:003:0228 lähiaadressiga 1111 Kurna-Tuhala tee manuses kaardil olevale 
asukohale hooldatud roheala lillede ja madalpõõsastikuga (kõrgus ca 0,5m).
Kuna tegemist on transpordimaaga, siis küsin kas see on põhimõtteliselt 
võimalik ja kui on, siis millistel tingimustel?

Lugupidamisega,

-- 

Tõnu Tanvell

5838 7858

Teenindusjuht

Kiili Varahalduse SA

Nabala tee 2A

Kiili alev

Kiili vald

75401 HARJUMAA

www.kiilivarahaldus.ee <http://www.kiilivarahaldus.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.