Subject: FW: Kaubandus-Tööstuskoja arvamus tubakatoodete ja tubakareklaami ELi normide läbivaatamise avaliku konsultatsiooni kohta
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 12:25:19 +0300

From: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 19, 2026 12:58 PM
To: Silver Tammik - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Triinu Sillamaa - MKM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Regina Karumaa - MKM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aive Telling - SOM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Agne Nettan-Sepp - SOM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Mait Palts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaubandus-Tööstuskoja arvamus tubakatoodete ja tubakareklaami ELi 
normide läbivaatamise avaliku konsultatsiooni kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside tubakatoodete ja tubakareklaami ELi 
õigusnormide läbivaatamise kohta.

Parimate soovidega

Marko Udras

Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200070> +372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>