Subject: Infoks. Töötuskindlustuse seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: Ilona Säde - MKM <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Ingrid Erm-Eks"
Date: Thu, 26 Sep 2024 11:26:23 +0300

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium esitas Vabariigi Valitsusele
töötuskindlustuse seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste
muutmise seaduse eelnõu, millega kaotatakse töötutoetus ning luuakse uus
baasmääras töötuskindlustushüvitis. Edastame eelnõu ja seletuskirja infoks
ka Andmekaitse Inspektsioonile. Muudatusega kaasnevad ka mõningad muutused
isikuandmete töötlemises, sellega seonduv reguleeritakse täpsemalt
Töötukassa andmekogu põhimääruses. Kui jõuame põhimääruse muutmiseni, siis
edastame selle eelnõu kindlasti ka Andmekaitse Inspektsioonile arvamuse
andmiseks.

Parimate soovidega

	Ilona Säde
õigusnõunik
Tööhõive osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+3725667 4014  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn