Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 10:45:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Isikule Rahandusministeerium on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-127510-36 Saare Wind Energy OÜ meretuulepargi keskkonnaloa andmise otsuse 
eelnõu edastamine tutvumiseks ja arvamuse avaldamiseks ning avalikust 
istungist teavitamine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/184872-9c67c72177c27afda1b607314352fc3df336fd48bf383576c0971c1d2aab3283> 
siin

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
Keskkonnaamet Facebookis <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/>

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .