Subject: FW: Ühisprojekti ettepanek lähipiirkonna linnadele ja valdadele
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Sep 2026 12:40:55 +0300

Saatja: Hille Teiberg <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 7. september 2026 11:32
Adressaat: Karmen Joller - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ühisprojekti ettepanek lähipiirkonna linnadele ja valdadele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud minister Karmen Joller

Pöördun Teie poole seoses ühe meie piirkonnas kavandatava projektiga, mis
võiks pakkuda paindlikke võimalusi sotsiaal- ja hoolekandevaldkonna
vajaduste lahendamiseks.

Oleme tutvustanud sama ideed mitmetele kohalikele omavalitsustele ning
kuna sotsiaalhoolekande, hooldusvõimaluste ja vajalike teenuste
kättesaadavuse küsimused on täna väga päevakajalised, soovime kaasata
arutelusse ka ministeeriumi.

Soovime pakkuda lähikonna linnadele ja valdadele võimalust osaleda
ühisprojektis, mille raames rajame hoone, mida kohalikud omavalitsused
saavad vastavalt oma piirkonna vajadustele korruste kaupa kujundada ja
kasutusele võtta.

Selline lahendus võimaldaks koondada ühte hoonesse erinevaid sotsiaal- ja
hoolekandeteenuseid ning vajadusel arendada neid kohalike omavalitsuste
koostöös. Hoone kontseptsioon on kavandatud võimalikult paindlikuna, et
seda saaks kohandada vastavalt elanike vajadustele ja tulevastele
arengutele.

Peame oluliseks, et selliste lahenduste kavandamisel oleks arvesse võetud
ka riigi ja kohalike omavalitsuste laiemad eesmärgid sotsiaalhoolekande
korraldamisel. Seetõttu oleksime väga huvitatud Teie ja ministeeriumi
esmastest mõtetest ning hinnangust, kas sellisel koostöömudelil võiks olla
laiemat rakenduspotentsiaali.

Lisan kirjale tutvumiseks esitluse, kus oleme hoone ja projekti võimalusi
lähemalt kirjeldanud.

Palun tutvuge võimalusel materjalidega ning andke meile tagasisidet. Teie
mõtted, vajadused ja ettepanekud oleksid meile projekti edasisel
arendamisel väga olulised.

Oleme hea meelega valmis projekti lähemalt tutvustama ning kohtuma, et
arutada, millisel viisil võiks kavandatav lahendus toetada Eesti sotsiaal-
ja hoolekandevaldkonna vajadusi.

Jään Teie tagasisidet ootama.

Lugupidamisega

  _____

	Hille Teiberg
Maakler
+372 553 3944
+372 614 4600

Arco Vara Kinnisvarabüroo OÜ
Rävala pst 5, Tallinn 10143, Eesti
www.arcovara.ee <http://www.arcovara.ee>

 <https://www.facebook.com/ArcoVaraKinnisvaraburoo/>
<https://www.instagram.com/arco_vara_kinnisvaraburoo/>

  <http://www.arcovara.ee/images/ikoonid/AVL3.1.png>

This message is confidential. It may also be privileged or otherwise
protected by work product immunity or other legal rules. If you have
received it by mistake, please let us know by e-mail reply and delete it
from your system. If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in
reliance on the contents of this information is strictly prohibited.

  _____