Subject: FW: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)
From: Kerstin Jürgenson <[email-masked]>
To: "Pille Saar - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "ellemall.sadrak" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 21:39:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Eesti Perearstide Seltsi tagasiside seoses tegevuslubade
muudatuste eelnõuga.

Heade soovidega

Kerstin Jürgenson

Eesti Perearstide Selts

+372 5204495

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 8, 2026 16:42
To: Tartu Ülikooli meditsiiniteaduste valdkond <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Patsientide Esindusühing
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Patsientide Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Arstide Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Õdede Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Kiirabi Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti
Esmatasandi Tervisekeskuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Eesti Ämmaemandate Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu
Ülikooli Kliinikum SA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; SA Tallinna Lastehaigla
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS
Ida-Tallinna Keskhaigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS
Lääne-Tallinna Keskhaigla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; SA Pärnu Haigla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Viljandi Haigla SA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Ida-Viru Keskhaigla SA
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kuressaare Haigla SA
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Hiiumaa Haigla SA
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Põlva Haigla AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; SA Läänemaa Haigla
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; SA Rapla Maakonnahaigla
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Valga Haigla AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Rakvere Haigla AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lõuna-Eesti Haigla AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; As Järvamaa Haigla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Jõgeva Haigla SA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Haapsalu Neuroloogiline
Rehabilitatsioonikeskus SA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tervise
ja Heaolu Infosüsteemide Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt
teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 29.05.2026, link EIS-i
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/daf7b625-614d-4ef7-8f1c-964
6ddcca2f2

Pealkiri: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt
teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)

Registreerimise kuupäev: 08.05.2026

Registreerimise number: 1.2-2/41-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

_________________________
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud Eesti
Perearstide Seltsi juhatusele kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada.