Subject: Lepingu muutmise kokkulepe
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 11:33:42 +0300

Tere

Vastavalt justiits- ja digiministri 19.12.2024 käskkirja 87 ap 1.1 saadab 
Eesti Kohtuekspertiisi Instituut dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
Rahandusministeeriumi ühisosakonna kinnisvaratalitusele ja ministeeriumi 
üldosakonna eelarve ja strateegia talitusele Eesti Kohtuekspertiisi 
Instituut ja SA Pärnu Haigla üürilepingu muutmise kokkuleppe -

Pealkiri: Lepingu muutmise kokkulepe. Lisa 8 üürilepingule 7-18-1/408-15
Registreerimise kuupäev: 31.12.2025
Registreerimise number: 4-6/3060-6.

Palume sellele teatele mitte vastata. Küsimuste korral võtke meiega ühendust 
allolevatel kontaktidel:

  <http://www2.rik.ee/delta/ekei_logo.png>

Tervise 20, 13419 Tallinn
Tel (372) 663 6600
e-mail: [email-masked] (menetlejatele); [email-masked]
 <http://www.ekei.ee/> www.ekei.ee