Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Apr 2026 14:39:25 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/01690 aadressile Harju maakond, Kose vald, Leistu küla, 11207 
Paunküla-Vetla tee // Rõõsa küla, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // Sae 
küla, Kiisametsa // Note // Vesilinnu (Liitumiskilp ja 0,4kV maakaabel) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lõike 4 punktile 
1 esitab Kose Vallavalitsus projekteerimistingimuste eelnõu 
kooskõlastamiseks asutusele, kelle seadusest tulenev pädevus on seotud 
projekteerimistingimuste taotluse esemega. Projekteeritava maakabli asukohta 
on muudetud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27800043>  (menetlus nr: 
536353), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.04.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.