Subject: RE: Taotlus
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: "Narva Linnavalitsus" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Apr 2026 17:18:45 +0300

LP Politsei- ja Piirivalveamet,

SA Narva Sadama poolt kooskõlastame pontooni paigaldust.

Lugupidamisega,

От: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>
Отправлено: Tuesday, 7 April 2026 15:48
Кому: [email-masked]
Тема: Taotlus

Tere!

Saadame Teile digiallkirjastatud dokumendi "Ujuvkai paigaldamine Kulgu 
sadamasse", mis on registreeritud Politsei- ja Piirivalveameti 
dokumendiregistris 07.04.2026 numbriga 1.11-11/126-1. Digiallkirjastatud 
dokumendi avamiseks vajaliku tarkvara ja tehnilise toe leiate ID-abikeskuse 
lehelt <https://www.id.ee/id-abikeskus/> .

Politsei- ja Piirivalveamet
Pärnu mnt 139
15060 Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>

*****************************************************

Please be informed that we are sending you a digitally signed document 
"Ujuvkai paigaldamine Kulgu sadamasse", which was registered in the document 
register of the Police and Border Guard Board on 07.04.2026 under number 
1.11-11/126-1. The necessary software and technical support for opening the 
digitally signed document can be found on the ID-help page 
<https://www.id.ee/en/id-help/> .

Police and Border Guard Board
Pärnu mnt 139
15060 Tallinn
Estonia
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/en>