Subject: RE: Päring läbipääsu sulgemise ja päästetehnika ligipääsu kohta (Ambruri 17, 15, 13, 11 sisetee)
From: Kristjan Üksvärav <[email-masked]>
To: "Tallinna Linnaplaneerimise Amet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 13:19:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Täname Teid pöördumise eest!

Teie pöördumise sisu puudutab ehitustegevust elamukinnistutel, millele 
vastamine kuulub Tallinna Linnaplaneerimise Ameti pädevusse. Edastame 
vastavalt kuuluvusele. Tuleohutusnõuetele vastavust hindab Päästeamet.

Lugupidamisega

Kristjan Üksvärav

liikluskorralduse piirkondlik teenusejuht

liikluskorralduse osakond

640 4900

From: GALINA MENG <[email-masked]>
Sent: Monday, May 25, 2026 11:36 AM
To: Munitsipaalpolitsei Amet, üldmeil <[email-masked]>
Subject: Päring läbipääsu sulgemise ja päästetehnika ligipääsu kohta 
(Ambruri 17, 15, 13, 11 sisetee)

2010.a. alguses nõuti Ambruri 17 KÜ-te vaheliste piirdeaiadade rajamisel 
ühise värava ja läbipääsu säilitamist, et oleks tagatud korteriühistute 
vaheliste sisetee kasutamine, seahulgas päästetehnika ligipääs.

Praeguseks üks korteriühistusest rajanud kinnise aia, mille tõttu ei ole 
sisetee läbimine ja kasutamine enam võimalik.

Amburi 17 elanikud ja korterriomanikud paluvad selgitada:

- kas sisetee sulgemine ja läbipääsu takistamine on seaduslik;
- kas rajatud piirdeaed vastab ehitus- ja tuleohutusnõutele;
- kas päästetehnika läbipääs on nõutekohaselt tagatud;
- kas olemasolev olukord vastab varasematele koodkõõlastule ja Tallinna 
linna nõutele.

Palume kontrollida olukorra õiguspärasust ning vajadusel rakendada meetmeid 
läbipääsu taastamiseks.

Amburi 17 elanike ja omanikute nimel
Galina Meng esinaine
56 660 517