Subject: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 10:02:49 +0200

Tere

Palun kooskõlastada Meliorek OÜ poolt koostatud „Karuniidu peakraavi PK
0,00 – 6,78 uuendamine 2023“ uuendusprojekt, töö nr 230901, mis on
koostatud Põllumajandus-ja Toiduameti tellimusel.

Karuniidu peakraavi kogupikkus on 6,8 km, mida uuriti terves pikkuses.
Karuniidu peakraav suubub Pärnu maakonnas Pärnu linnas Põlendmaa külas
Vaskjõkke (VEE1147600).

Karuniidu peakraav ristub Taali-Põlendmaa-Seljametsa tee nr 19276
kõrvalmaanteega 14,821 kilomeetril. Riigimaantee alla jääv truup on
ettenähtud settest puhastada.

Töö nimetus: “Karuniidu peakraavi PK 0,00 – 6,78 uuendamine 2023”

Töö nr: 230901

Projektiga on kavas Karuniidu peakraavi uuendustööd. Uuendustööde raames:

- Eemaldatakse peakraavist sete

- Uuendatakse Karuniidu peakraavi suubuvad suudmed

- Uuendustööde käigus hooldatakse, likvideeritakse või uuendatakse
peakraavile ning kallasrajale jäävad truubid vastavalt vajadusele ja
truupide tehnilisele seisukorrale.

Uuendatavad truubid: T-1, T-K10, T-K13, T-K22, T-K23, T-4, T-6, T-K37;

Hooldatavad truubid: T-2, T-3, T-K33

- Puittaimestik likvideeritakse peakraavi nõlvadelt ja kallasrajalt.

- Peakraavi sängist eemaldatakse voolutakistused (oksarisu, koprapaisud
jms).

-  Projekti raames rajatakse 1 settebassein piketi PK1,08/MP1 juurde.

- Projketi raames rajatakse 1 koolmekoht peakraavist läbipääsuks piketist
PK1,89 ülesvoolu.

Seoses sellega palume teil kooskõlastada manusesse lisatud
projektasendiplaan

Lugupidamisega

Emili Tamar

Meliorek OÜ

tel. + 372 5843 9536

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>