Subject: 2026. a I kvartali hankeplaani sisend
From: "Kati Eller - RTK" <[email-masked]>
To: "Hankeplaan - RTK" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 12:38:31 +0300

Hea koostööpartner!

Selleks, et planeerida tööd ja ressursse ning osutada paremat teenust,
soovib RTK hankeüksus Teie sisendit 2026. aasta esimese kvartali
hankevajaduste kohta. Hankeplaani sisend koos otsustusõigusliku isiku
kinnitusega palun saata hiljemalt 20.10.2025 aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Andmete esitamiseks palun kasutada manuses
olevat tabelit ning esitada see Exceli formaadis ning tabelis esitatud
tulpasid ja andmeformaate muutmata.

Sisendit palun manusesse lisatud vormil hangete osas:

1.	mille puhul on vajalik hankelepingu sõlmimine 2026. aasta esimeses
kvartalis;
2.	mille eeldatav ilma käibemaksuta maksumus on vähemalt 30 000
eurot;
3.	ja mis ei kajastu juba 2025. aasta hankeplaanis.

Palun lepingu sõlmimise soovitava aja märkimisel arvestada menetlusaegu ja
lähteülesande valmimise aega. Toimemudeli kohaselt on orienteeruvad
menetlusajad korrektse lähteülesande (sh tehnilise kirjelduse) esitamisest
hankelepingu sõlmimiseni järgmised:

Liik ja eeldatav maksumus

Aeg korrektsest lähteülesandest lepinguni

Lihthanked

Asjad ja teenused 30 000 – 59 999 €

Ehitustööd 60 000 – 149 999 €

2-3 kuud

Riigihanke piirmäär (nt avatud menetlus)

Asjad ja teenused 60 000 – 142 999 €

Ehitustööd 150 000 – 5 537 999

Sotsiaalteenused alates 300 000 €

Eriteenused alates 60 000 €

3-4 kuud

Rahvusvaheline menetlus

Asjad ja teenused alates 143 000 €

Ehitustööd alates 5 538 000

Sotsiaal- ja eriteenused 750 000 €

4-5 kuud

Dünaamilise hankesüsteemi loomine

Dünaamilise hankesüsteemi piiratud menetlus

3-4 kuud

2-3 kuud

Juhul, kui teil tekib küsimusi tabeli täitmise osas, siis palun võtke
kindlasti ühendust.

Lugupidamisega

Kati Eller
Osakonnajuhataja
Riigihangete osakond
[email-masked]
+372 56985952
 <https://www.rtk.ee> www.rtk.ee

Tõhus. Nutikas. Hea nõu andja.