Subject: FW: Riigitee 17 Keila-Haapsalu tee kaitsevööndis lõigus km 68,09-68,67 Räägu-Rannaküla jalgratta- ja jalgtee ehitamisest
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 07:51:21 +0300

Tere.

Palun mulle, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 28, 2026 3:10 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Riigitee 17 Keila-Haapsalu tee kaitsevööndis lõigus km 68,09-68,67 
Räägu-Rannaküla jalgratta- ja jalgtee ehitamisest

Tere!

Olete oma kirjaga 7.1-2/26/3413-6 vastanud Lääne-Nigula vallavalitsuse 
pöördumisele seoses riigitee 17 Keila-Haapsalu tee kaitsevööndis lõigus km 
68,09-68,67 Räägu-Rannaküla jalgratta- ja jalgtee ehitamisega. Suur tänu 
vastuse eest.

Olete kirjas nimetanud vajaliku toiminguna maade omandamist. "Kui 
kandidaatobjekt osutub valituks, siis tuleb KOV iga sõlmitavas 
koostöölepingus ka vastavasse aastasse maade omandamine arvestada." Küsin: 
kas maade omandamise all on SÄLI pogrammi abikõlblikkuse kontekstis peetud 
silmas kohalikule omavalitsusele omandamist või riigile omandamist? Kas 
Transpordiameti poolt on aktsepteeritav ka isikliku kasutusõiguse seadmine 
kohaliku omavalitsuse või riigi kasuks?

Samuti nimetate, et projekti "Riigitee 9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee km 
59,814-63,901 jalgratta- ja jalgtee" maade omandamiseks on kavandatud 2027 
aasta. Küsin: millal võib selguda ehituse maksumus ja sellest tulenev 
omafinantseerimine, millega kohalik omavalitsus saaks arvestada oma 
eelarvestrateegi koostamisel?

Lugupidamisega

Neeme Suur

abivallavanem

5072228

[email-masked] <mailto:[email-masked]>