Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 09:17:30 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/22187 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Peetri tee L15 // Peetri 
tee 29 // Tuleviku tee L1 // Tuleviku tee 12 // 14 // Vägeva tee L2 // 
Vägeva tee T4 // Vägeva tee 2 // 4, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, 
Vägeva tee 2 (Tee, Lipumastid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1. Vägeva tee L2 kinnistule projekteeritud teed (varem ehitusloa 
saanud) laiendatakse Vägeva tee 4 kinnistu juurdepääsude osas. Tegemist 
detailplaneeringu kohaste juurdepääsudega kinnistule.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27552540>  (menetlus nr: 
505470), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.