Subject: küsimus
From: "Lasteaed Ojake" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 09:51:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun konsulteerida meid järgmises küsimuses. Vastavalt Sotsiaalministri
06.10.2011 määrusele nr 131 Tervisekaitsenõuded koolieelse lasteasutuse
maa-alale, hoonetele, ruumidele, sisustusele, sisekliimale ja korrashoiule

§ 8.  Nõuded ruumide sisustusele

 (2) Riietusruum varustatakse istmete, riidekappide ja/või nagidega laste
üleriiete ja vahetusriiete paigutamiseks. Igal lapsel peab olema
riietumiseks istumiskoht.

 (9) Lapsel peab olema eale ja kasvule vastav voodi või oma päevane
puhkamiskoht. Voodi põhi peab olema kõva.

Kas võib hoolekogu ettepanekul suurendada rühmas laste arvu kahe lapse
võrra, kokku 22 lapseni, kui rühmas on 20 riidekappi ja nagid ja
istumiskohad. 20+2=22

Samuti selles rühmas on 20 voodi ja 2 lisavoodi kõva põhjaga 20+2=22

Lugupidamisega,

Natalja Jakuškina

Lasteaed Ojake direktor

Tel 6738 424