Subject: Töötajate tervisekontrolli kord
From: "Krista Silbaum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 15:12:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Ettevõte, kellele osutan töökeskkonnaspetsialisti teenust, on vahetamas
töötervishoiu koostööpartnerit, st sõlmimas teise teenuseosutajaga
lepingut. Tekkis küsimus, kas ja kellel on õigus nõuda varasemalt
tervisekontrolli partnerilt varasemalt koostatud tervisekontrolli  otsuste
koopiaid, kui need ei ole sisestatud terviseportaali. Uus tervisekontrolli
partner soovib tutvuda ka töötajate varasema tervisekontrolli ajalooga.
TTOSis on küll töötervishoiuteenuse osutajal kohustus andmeid säilitada,
kuid ei ole välja toodud, kellel on õigus neilt neid andmeid nõuda.

Oleksin väga tänulik kiire tagasiside eest!

Lugupidamisega

Krista Silbaum

Tel: (+372) 58 4444 58

RA Koolitused OÜ

Väike-Paala 1

Tallinn 11415

Harjuma