Subject: Rus.Postimees
From: "Sergei Svetlov" <[email-masked]>
To: "Imre Kaas" <[email-masked]>, "Kirsi Pruudel" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 10:20:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Täna teatati, et grippi haigestumine Eestis on vähenenud. Tahaksime
sellest kirjutada artikli. Kas Te saaksite palun vastata mõnele
küsimusele?

Kas ka koronaviiruse haigestumus on vähenenud?

Kas selle haigestumishooaja kohta on mingeid summasid? Kas see oli
haigestumiste arvu poolest halvem/parem kui eelmised hooajad?

Kas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on olukord halvenenud või
paranenud?

Kas vaktsineerimine aitas kaasa, et haigestumine on vähenenud või on see
pigem tingitud külma perioodi lõppemisest?

Milline on selle hooaja gripi ja koronaviiruse suremusstatistika? (Ütleme
alates sügisest).

Kas on mingeid nõuandeid või soovitusi?

Lugupidamisega,

Rus.Postimees reporter-toimetaja

Sergei Svetlov