Subject: mahasõit kinnistule.
From: "Margus Toiger" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 13:41:34 +0300

Tere,

Soovin esitada päringu seoses Valgejõe külas asuva kinnistu Vana‑Kuusiku 
(katastriüksuse nr: 42301:005:0181) mahasõiduga riigimaanteelt nr 1 
(Tallinn–Narva). https://tarktee.mnt.ee/#/et/link/URikP6gsF8va

Kinnistule pääseb hetkel otse maanteelt ning palun Transpordiametilt infot 
järgmistes küsimustes:

1.	Kas nimetatud mahasõit riigimaanteelt nr 1 kinnistule Vana‑Kuusiku on 
Transpordiameti poolt kooskõlastatud ja seaduslik?
2.	Kas selle mahasõidu kasutamisele on kehtestatud piiranguid (nt ajutine 
lubamine, tingimused vms)?
3.	Kas Transpordiametil on plaanis antud mahasõitu tulevikus sulgeda, muuta, 
ümber tõsta või likvideerida (näiteks seoses projektidega, ohutuse 
parandamisega või muude planeeringutega)?

Oleksin tänulik, kui saaksite edastada vastava info, viited dokumentidele 
või kooskõlastustele, mis käsitlevad nimetatud mahasõitu.

Põhjuseks on tee servituudi seadmine kinnistule Puhkekodu, Valgejõe küla , 
katastrinumbriga : 42301:005:0330

Olen kinnisvaramaakler, kes müüb „Puhkekodu“ kinnistut, leitud on Ostja, kes 
võtab pangalaenu. Pank väljastab laenu ainult tingimusel, et

Vana‑Kuusiku kinnistu omanik seab servituudi Puhkekodu kinnistu kasuks.

See tähendab, et:

*	Puhkekodu kinnistul on servituudiõigus (valdav kinnistu).
*	Vana‑Kuusiku kinnistul lasub kohustus servituuti taluda (koormatav 
kinnistu).

Vana- Kuusiku kinnistu omanik ( 42301:005:0181) ei ole nõus tee servituudi 
seadma ennem, kui on teada, kui seaduslik on mahasõit riigimaanteelt

Tema kinnistule.

Kui Teil tekib küsimusi või minu poolt esitatud info on arusaamatu, siis 
vastan Teie küsimustele või olen valmis kohale tulema, kohtuma?

Vastust ootama jäädes

Tervitades

Margus Toiger | +372 502 2811

maakler, EKMK liige|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pindi Kinnisvara OÜ
Tartu mnt 16, Tallinn 10117
+372 610 3900