Subject: Päring kinnistusregistrile.
From: <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Apr 2026 13:30:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile seoses päringu sooviga Kinnistusregistrist. Sain Hedi
Stenman’ilt informatsiooni, et antud päringu osas Te Swedbank AS-iga
eraldi lepingut ei sõlmi, vaid päringu edastamine toimub vastavalt
vajadusele ning selliselt, et arvates päringu saamisest esitate Swedbank
AS-ile arve ning pärast arve tasumist 5 (viie) tööpäeva jooksul saadate
tagasi vastuse. Palun vastus edastada järgmisele e-posti aadressile:
[email-masked] <mailto:[email-masked]> . Arve esitada samuti e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ning arve saajaks
on Swedbank AS (registrikood 10060701, aadress Liivalaia 8 Tallinn 15040).

Manusest leiate excel’i faili, kus toodud isikukoodid ning soovin teada,
kas nimetatud isikute nimele on ajavahemikul 01.12.2025 – 31.03.2026.a
registreeritud Kinnistusregistris registreeritav vara. Infoks, et oluline
on ainult fakt, kas eelnimetatud ajavahemikul registreeriti vara manuses
toodud isikute nimele või ei. Seega palun, et vastuskirjas on iga
isikukoodi juurde kirjutatud, kas JAH (tähendab ajavahemikul 01.12.2025 –
31.03.2026.a toimus nimetatud isiku nimele vara registreerimine) või EI
(tähendab ajavahemikul 01.12.2025 – 31.03.2026.a ei toimunud nimetatud
isiku nimele vara registreerimist). Samuti pole vaja kontrollida seda, kas
päringu tegemise hetkel on endiselt kanne kehtiv.

Palun fail krüpteerida Kaidi Millerman (47607034243) ja Merlin Ööpik
(48501094929) nimele.

Lugupidamisega

Kaidi Millerman

Swedbank AS